Day 6, Kaleici

5 augustus 2019 - Antalya, Turkije

Goeiemorgen lieve volgers. Het is nu dag 6 van onze fantastische reis in Turkije. Na een heerlijke nachtrust in ons fantastich hotel en na een overheerlijk ontbijt op onze kamer met zicht op tuin hebben we besloten om met dit schitterende weer Antalya te gaan bezoeken. Onze wandelschoenen staan klaar en onze beentjes zijn ingesmeerd met zonnecrème. Onze rugzakken zijn voorzien van de nodige flesjes water en ja we staan klaar om te vertrekken. De heerlijke zon en de warme en gezellige sfeer van de omliggend straatjes kunnen ons onmogelijk verhinderen om de bonte verzameling van kleuren en geuren van de lokale souks te gaan bezoeken. Na gezellig tijd door deze souks gekuierd te hebben en geproefd te hebben van de lokale lekkernijen zijn we aangekomen in Kaleici. Het is een oud dorpje waar de tijd nog is blijven stilstaan. Onze magen zijn ondertussen beginnen te knorren en we hebben een lokaal restaurantje uitgekozen om ons te laten verrassen door de lokale kok en hebben genoten van een heerlijke maaltijd. Een gezellige boottocht met privégids en een mooie wandeling door deze gezellige straatjes was een mooie afsluiten van een alweer zeer geslaagde dag in Turkije. Wij gaan nu eventjes onze beentjes laten rusten en komen morgen terug met alweer een mooi reisverhaal. Slaapwel.